ARE GOIN' OUT FOR SOME AIR

Det har varit en väldigt bra dag hittills. Jag mötte upp Line i morse för lite träning. Vi både sprang och gymmade på det nya och fräscha gymmet! Hur skönt som helst! Älskar att träna på morgonen. Sedan var det årsmöte med elevrådet där jag nu är sekreterare. Haha, ta min titel på fullaste allvar! Två lektioner senare åkte jag hem för att plugga. Vi har fysikprov imorgon och ärligt talat var jag väldigt orolig för cirka två timmar sedan. När jag satt och köttade fysik kom plötsligt ett blixtnedslag till mitt huvud. Det var precis som om den avgörande pusselbiten hittade sin plats. Nu förstår jag plötsligt hur jag ska ställa upp mina uträkningar. Har därmed pluggat klart för idag! Matte och fysik är skumt ibland, men väldigt roligt också! Älskar att lösa problem x) Haha, nu har jag babblat på alldeles för mycket.... Bye!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0