varning! läs inte detta inlägg!

Är sjuuuuk men jag åkte ändå till dansen. Lätt värt. Just nu skulle ni inte vilja vara med mig. Jag är riktigt ledsen, sur, irriterad och besviken på min kropp. Jag är så suuuuuuur. Jag kan inte vara ute mer än tio minuter utan att jag får andnöööd. Jag orkar inte. Mitt liv blir så begränsat. Jag har inte kunnat spela fotboll på snart två månader. Man har tränat hela vintern för att komma igång till säsongens start och när den väl är här kan man inte vara med längre. Jag får inte cykla ute, inte springa, inte vara med på idrotten, jag äter så mycket mediciner och blir helt drogad av dem, jag blir trött och sur. Detta är inte okej. Sorry. Jag tror nog aldrig jag har varit så här negativ i min blogg förut. Och till råga på allt har jag nationella prov i engelska imorgon i typ 3 timmar då det krävs koncentration. Hur ska jag kunna vara koncentrerad när jag knappt kan andas?

Magdalena

Förlåt, för att jag läste ditt inlägg fast du skrivit att man inte skulle det.

Vill bara säga att jag tycker såååå synd om dej som inte får vara ute. =(



Kram på dej från skogsmänskan. ;)

2011-05-15 @ 23:44:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0