arrrgggh

Idag har jag gjort en polisanmälan, för första gången i mitt liv. Jag och min fina syster stod i kön till mcdonalds och en person med någon skruv lös snodde hennes mobil och plånbok ur hennes jackficka. Obehagligt! Jag blir så irriterad och upprörd över sånt här. Förstår inte människor vad som är rätt och fel eller? Varför gör man sånt? Nu för tiden kan man ju till och med spärra användandet av mobilen... Jag hoppas verkligen att dessa personer förr eller senare åker fast. De skulle behöva gå om skolan och lära sig lite vett. IDIOTER. Nu är jag sur och ska sova.

Sandra

FAN vilken jävla idiot. Att ta någonting som inte är ens eget är otroligt avskyvärt. Av ett "barn" också, det är helt enkelt patetiskt.

2011-05-14 @ 15:51:30
BLOGG: http://sandrakimberly.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0