white light moment

Okej. På riktigt nu. Jag är typ tom och helt konstig i kroppen, jag är hemma igen. Den här veckan har varit så sjuktotroligtfantastisktmegaunderbart bra. Jag finner liksom inget tillräckligt bra ord. Jag har haft roligt varenda sekund dessa dygn. Att umgås med sina absolut bästa vänner, i en fantastisk miljö, i en underbar gemenskap bland dessa berg i Norrland är nog bland det bästa som finns. Just nu har jag lite ångest. Jag vill inte tillbaka till vardagen här i Sthlm. Jag vill åka skidor, äta varma frallor till frukost, ha viktiga/roliga diskussioner, vara spontan, gå på after-ski och promenera till ladan varenda kväll! Livet i kittelfjäll är så nice!
Nu ligger jag i min säng och är väldigt trött efter en heldag i en buss. Vi åkte halv elva i morse och kom hem till Sthlm nu! Jag har tagit en snabbdusch, satt på mig onepiece och ska snart sova. Det har inte blivit många timmars sömn under de senaste dygnen. Jag behöver ta igen några timmar! Vi hörs imorgon. God natt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0