finally some time

SNYYYYGG!!!!
Jag känner mig helt borta. Har inte haft tid till något annat än allt det som måste göras den senaste veckan. Just därför har bloggen fått vila. Nu kan jag i alla fall andas ut lite. Proven för denna vecka är skrivna och även om det inte gick super så känns det härligt att ha dem överstökade. Den här eftermiddagen/kvällen har varit grym!!! Precis en sån här kväll behövde jag. Vi var i filla redan klockan fem för att fixa allt innan reunion festen. Min dansgrupp Innovation uppträdde och det var super kul! En massa bra feedback efteråt! Sedan blev det fika och skratt med några riktigt fina vänner. Imorgon ska jag försöka glömma alla måsten och ha en bra dag. Imorgon ska vi fira!!! Det känns jättebra. God natt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0