PINNSYSTEM

Bilder från min kamera eller bellas (orkade inte redigera alla).

Halloj folket (göteborsk dialekt)! Jag har haft en alldeles perfekt helg tillsammans med 40 andra sköna typer från filla. I lördags drog vi ut i till vrångö i småbåtar och chillade där hela dagen. Det blev spel, promenader, sol, pastasallad, fotboll, hopp från klippor och grill. De flesta av bilderna ovan kommer från min och bellas lilla bergsklättring (en självklarhet att se sig omkring när man är på en liten ö). Utsikten var helt grym! I söndags var vi på besök i fiskebäck, vi hängde i slottsskogen och även denna dag blev det bad i havet. Vi åt även grymma kebabpizzor. Kvällen slutade med att jag, Emil, Nathan och Axel satt uppe och körde tecken. Vi gick verkligen in för spelet och vi satt väl där i tre timmar? Haha, galet nice var det i alla fall. Jag vet egentligen inte varför jag sitter och försöker förklara vad vi har gjort. Jag har mått så bra och haft så underbart att det inte går att beskriva med ord. Är så glad och lycklig just nu.
Förresten känns det redan som om vi har sommarlov. Skolan finns inte i mitt huvud längre och det kommer den inte göra på ytterligare två månader drygt. Den här sommaren kommer bli så nice.
God natt! (Ursäkta för splittrat inlägg)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0