Idag har jag:

  • Varit i skolan
  • Gjort en powerpoint på 14 sidor
  • Lärt mig att ta spruta på mig själv (det gjorde ont!!)
  • Hämtat ut tiotusentals mediciner till mig (jag känner mig som en gamling)
  • Pluggat och ätit
Lite sådär halvrolig dag. Men dagar som denna behövs de också.

Eva

Varför måste du ta så många medicier?

2011-01-29 @ 12:41:41
Hjälp Mig

Om jag har rätt, så går du på NT, för att jag hörde att det hade varit möss där?

Iallefall... Min fråga till dig är hur är det där? Hur är salarna, maten, schemat, lärarna m.m. Vad behövs förbättras där? Varför valde du den skolan?

Skulle bli glad om du svarade på den här frågan :)

2011-01-29 @ 15:21:15
Amundalice

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2012-06-15 @ 12:26:20
BLOGG: http://amundalice.blogfrombed.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0