Fråga/Svar

Varför måste du ta så många medicier?
Jag har nyligen fått reda på att jag har risk att få anafylaktiska reaktioner pga mina allergier (speciellt jordnötter). Därför behöver jag bära med mig akutmediciner och adrenalinsprutor.

Om jag har rätt, så går du på NT, för att jag hörde att det hade varit möss där?
Iallefall... Min fråga till dig är hur är det där? Hur är salarna, maten, schemat, lärarna m.m. Vad behövs förbättras där? Varför valde du den skolan?
Skulle bli glad om du svarade på den här frågan :)
Åh, vad roligt! Ska du välja till gymnasiet nu i höst? Jag tycker verkligen om NT. Jag trivs jätte bra och jag är jätte glad att jag valde en skola som ligger nära hemmet (det var tillslut den anledningen som gjorde att jag valde NT). Jag skulle inte hinna med mitt liv om jag behövde åka fram och tillbaka till stan varje dag. Det bästa med skolan är helt klart lärarna och schemat! Jag har haft turen att få några riktigt grymma lärare och det är jag väldigt tacksam över! Schemat är också riktigt bra! Jag har i genomsnitt 3-4 lektioner på en dag, vilket är riktigt skönt! Att skolan är fräsch och har bra hjälpmedel skadar verkligen inte. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte att något behöver förbättras eller förändras på skolan.
Ja, tyvärr har du hört rätt. Det var möss i skolans matsal under några veckor. Nu är stället i alla fall sanerat och alla möss är borta!
Om du har några fler frågor är det bara att höra av dig, antingen här på bloggen, facebook eller min mail! [email protected] . Ha det bra! :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0