FREEZE ON - FRED - SW

I'm home again! Det har varit en sjukt bra festival med grymma konserter och trevligt folk. Efter sisådär 3-4 timmars sömn per natt kände man sig lite halvt seg när man kom hem igår. Det resulterade i 17,5 timmars sömn. Nice. Vädret var helt sjukt. På nätterna blev det 0 gradigt. Sjukt kul att vårt tio-manna tält inte användes de sista dygnen. Vi gav upp helt enkelt och sov i husvagnar, bilar, lador och bland brandmän(?). Såft. Känner mig alldeles lycklig inombords på grund utav all ny musik att lyssna på. Bäst var Kadawatha, Loney Dear, Paper Route, Pedros, Looptroop Rockers och Gungor. Det bästa jag varit med om på länge var Balkan festen sista kvällen. Så galet! Aldrig varit med om något liknande. Vi dansade hela natten!

Amanda

Åh jag saknar dig! Jag följde ju inte med för jag trodde jag skulle utomlands då, men det blev ju veckan innan, så jag hade kunnat följa med! :( Jag är på nästa år ska du veta :) pusss

2011-08-17 @ 13:27:59
BLOGG: http://amandayderstedt.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0