hastighet sträcka massa acceleration densitet krafter komposantuppdelning

Detta har jag gjort idag:
  • Gått i skolan
  • Skrivit ett referat (och förberett en redovisning om den refererade artikeln)
  • Gjort en redovisning om genteknik och skrivit en sammanfattning om arbetet
  • Förberett en muntlig redovisning om ungdomsproblem i samhället (samt skrivit klart sammanfattningen)
  • Pluggat fysik (3h-prov på torsdag)!!!
  • Ätit mat
Vet ni hur stolt jag känner mig eller? Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas vara så fokuserad hela eftermiddagen/kvällen. Nu är jag superglad och kommer sova super gott. Extra gott eftersom jag börjar tio över elva i morgon! Det enda som oroar mig lite nu (förutom fysikprovet), är att min andning varit väldigt ansträngande hela dagen idag också... Imorgon får jag heller inte äta något kortison, hoppas det inte blir ännu värre då :( God natt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0