details

Det var femton grader utomhus idag. Och jag cyklade till skolan. Det var egentligen väldigt underbart. Men tyvärr ska min kropp förstöra det roliga. Jag är inte speciellt negativ eller sur, men det känns bara så tråkigt. Pollensäsongen är igång och med mina höga värden blir det inte alltid så bra. Jag hann vara på första lektionen i kanske fem minuter? Sen blev det för jobbigt. Jag fick jätte jobbigt att andas och behövde åka till sjukhuset igen... Väl där fick jag andas in lite gaser(typ dunder astmamedicin blandat med syrgas) och få kortison igen. Jag hoppas verkligen att den nya medicineringen kommer fungera nu så jag slipper vara med om liknande saker igen. Det är ganska obehagligt att inte kunna andas normalt ska ni veta. Tyvärr gör detta att jag måste vara lite försiktig med ansträngning utomhus, lagom till seriepremiären imorgon! Menmen, jag hoppas det löser sig. För annars är livet ganska bra. Snart är det liksom påsklov!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0