BECCIS FÖDELSEDAG

För en gångs skull uppdateras denna blogg inte nattetid. Wiho, framsteg? Med massa ballonger, saft och tårta begav sig några flickor och jag till slottet. Där fixade vi en picknick för soltstrålen Becca som fyller 17 år idag. Efter lite om och men lyckades vi locka dit henne, (tro mig, det var svårare än man tror) och jag tror inte hon anade vårt lilla överraskningskalas förrän hon såg oss sjungandes. I sommarvärmen satt vi och njöt av skratt och mys. Grattis igen Becca, du är super grym!!!!

becca.

Jag är fortfarande så otroligt rörd och tacksam för eran uppvaktning på min dag. Ni anar inte hur mycket det betydde för mig. Tusen tack! massormassor och åter massor med kärlek! <3

2011-04-22 @ 00:35:33
BLOGG: http://blogg.veckorevyn.com/stigsdotter



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0