KLANTIG_TJEJ_94

Jag uppdatera inget igår. Jag var inte på något vidare bra humör så det var ingen idé. Jag är ganska så trött på den här mononukleos sjukdomen, ska ni veta. Men jag kämpar vidare... Som pricken över i'et spillde jag ut några droppar saft över min macbook igår. Usch vilken panik jag fick! Den dog! Klaaant-Elin!!!! Ni kan nog inte riktigt förstå min glädje när jag imorse (efter att min dator stått upp och ner hela natten) märkte att den startade igen. Wooooohoooo!!! Den fungerar precis som vanligt :D

Nu sitter jag hemma. Jag är inne på min tredje vecka som sjuk och jag missar tyvärr väldigt mycket i skolan. Idag ska jag i alla fall till skolan i någon timme. Har bestämt mig för att klara av redovisningen i samhällskunskap imorgon. Även om jag knappt kan prata (min hals är fortfarande väldigt svullen) så ska jag klara av det. Jag måste klara av det. Vi höööörs senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0