Friday night

Mina planer för hela helgen kraschades totalt på grund av några anledningar. Väldigt synd! Vi gjorde i alla fall det bästa av situationen och det blev en mysig kväll. Först mat på kinarestaurang med några flickor och sedan fortsatte kvällen hemma hos fina Linn dit även Becca kom. Vi kollade på film och åt pepparkakor! Det var riktigt trevligt, sällskapet var super! Nu sitter jag hemma, inte alls som planerat men man får se det positivt. Imorgon kommer jag hinna plugga, fixa julstämning och gå på konsert med fina familjen! Bra det också! God natt folket.
Kolla in coolingen i gamla skolan! Saknar dessa tider!

Sandra

Fan, jag önskar att jag kunde va mee! :(

2010-11-27 @ 13:13:42
BLOGG: http://sandrakimberly.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0