äntligen

Efter ungefär sex veckor utan ett enda träningspass drog jag idag ut på en lätt joggingrunda. Det var en riktig befrielse för mig. Jag älskar att träna och har verkligen saknat det under den här perioden.
   Innan jag blev sjuk var jag verkligen peppad att börja med höst/vinterträningarna. Jag ville bli snabbare, starkare och i bättre form än vad jag någonsin varit. Tyvärr krossades mina planer när jag blev sjuk och istället för att bli i bättre form kände jag hur jag tappade mer och mer. Sjukdomen jag fick, gjorde att jag blev trött av att gå till bussen och anfådd av att gå uppför trappan. Jag blev verkligen ledsen och nere när jag fick höra att denna trötthet kunde hålla i sig i flera månader efter tillfrisknandet. 
   Jag har verkligen haft tur! Under de två sista veckorna har jag bara blivit bättre och bättre, så idag testade jag att springa igen. Så skönt! Självklart gick det inte lika fort som vanligt och jag vågade inte direkt pressa mig själv. Men ändå! I'm back on track!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0