22.25

Hej bloggen. Sitter hemma i sängen och tuggar på lite choklad. Tro mig ibland är det väldigt nödvändigt (och gott) att trycka i sig lite socker. Det har varit en lång men rolig dag. Prov på morgonen, lite mental träning och två andra lektioner. Hela kvällen har jag ägnat åt musik. UNDERBART. Har fått en massa roliga saker jag kan sitta och öva på hemma. Nu ska här utvecklas!!!
Slänger in en bild på en lampa som står i mitt fönster. Fick lampan när jag var en litenliten flicka. Köpt på Ikea och kan tänka mig att den endast kostar några kronor. Jag gillar den väldigt mycket. Det blir ett mysigt ljus i rummet. Men snart byts den ut, mot min julstjärna. Fast det gör inget! Den är fin den med :D
UPDATEEE: EYYY Vad hände med bildkvalitéeen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0