PINGSTCUPEN

Tjena! Nu är jag hemma igen. Sitter på mitt rum lyssnar på musik och pratar med lite människor över datorn.

Vi har haft det jätte bra i Eskilstuna. Det var verkligen jätte mysigt! Igår var det jätte fint väder, typ strålande sol och alldeles för varmt för att egentligen orka spela fotboll. Men som tur var, pallade vi ändå! Vi vann nämligen gruppspelet som spelades igår. Efter matcherna drog vi till hotellet och fixade oss för att sedan gå ut och käka på en restaurang. Vi åt så att vi nästan sprack! Tydligen orkade vi med en massa godis också, för jag och Ellen köpte tre marabou chokladkakor. Wiiieee, mums! Sedan somnade vi som stockar på våra hotellrum som förövrigt var jätte mysiga. Det var väldigt skönt att bo på hotell och slippa luftmadrasserna.

Imorse, vid elvatiden spelade vi kvartsfinal mot Huddinge. Vi förlorade med 0-1 vilket kändes lite surt. Vi gjorde i alla fall en bra match och vi kämpade in i det sista. En liten tröst var väl att det började spöregna precis efter att vår match tagit slut. I stort sett gjorde vi i alla fall en bra turnering!

Tack för den här helgen järfällaflickor!


Elin (inte jag) i den extremt läskiga hissen. Usch, jag får typ klaustrofobi i sånna. Tänk om den hade fastnat! :O

Elin

herregud vilken bild xd <3

2010-05-27 @ 17:35:44
BLOGG: http://felinia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0