FJOMP

Tjena mittbenaaa! Jag har gått med ett léende på läpparna hela dagen. Varit allmänt glad och sprallig bara.. Lite roligt faktiskt. Idag köpte jag och Helena en stor, en riktigt stor glass faktiskt och delade på. Snacka om att det börjar bli sommar nu! Heeeelt galet.

Efter skolan stannade jag och Helena + en massa andra filurer på skolgården för att se om en borstsprungen moppe skulle komma tillbaka. Njaa, bortsprungen var den väl inte, men lite bortlånad om man säger så! Efter typ en timma och tjugo minuter kom den tillbaka. Väntan var väldigt trevlig i alla fall.

Annat som har hänt då? Jo, jag har smsat/chattat med en massa trevliga människor, varit hos min moster och fixat det sista till min genetik presentation som jag ska ha imorgon. Det känns så skönt att allt med presentationen är klart. Jag är även jätte nöjd med hur jag har lagt upp det, det känns nämligen som om jag fått med allt! Dock är jag lite orolig för att redovisningen blir för lång, men det löser sig. Ja, det kommer faktiskt gå jätte bra!

Nu ska jag sluta babbla en massa strunt och visa er en väldigt roande bild istället!


Mini-amanda + tre biffar!

amanda

PIIIIIIINSAMTTT!! :P

2010-05-19 @ 22:33:06
BLOGG: http://blogg.veckorevyn.com/halonen
Elin

Hahha, men rolig i alla fall :D

2010-05-19 @ 23:07:12
BLOGG: http://elinmagdalena.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0