uppdatering

Jag är ledsen att det har varit lite glest med intressanta inlägg men det är saker som händer hela tiden. Den här veckan är och har varit helt full med saker som ska göras. Alltfrån vanliga fotbollsträningar, till olyckor och till geting/bi-kläds letande.

Idag har vi alla fall skrivit det nationella provet i kemi. Det känns väldigt skönt att det är gjort och det gick väl hyffsat bra, inte jätte dåligt och inte jätte bra. Idag har vi även haft audition till elevkonserten nästa vecka. Både numrena som jag ska medverka i kom med. Wioooohooo! Det ska faktiskt bli skit kul och jag verkligen längtar tills när vi står där på scenen och framför Africa.

Imorgon då?!??! Jooo, det är bal. Det är bal. DET ÄR BAL!!!! Helt galet hur kul det ska bli. Jag är sjukt taggad! Det ska bli så kul att få se alla så finklädda, få äta god mat med alla roliga människor, få dansa roliga danser och sist men inte minst, få sjunga och spela under måltiden!

Tyvärr kan jag inte riktigt glädjas och/eller vara så förväntansfull som jag egentligen skulle vilja vara. Min lillasyster är nämligen på akuten just nu. Hon har troligen fått en infektion/inflamation/eller något annat pga allt som hände igår (läs tidigare blogginlägg) och har jätte hög feber.  Så nu hoppas jag bara att det ska bli bra och att hon/de får komma hem innan alltför många timmar har gått.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0