Reflektionsdag!

Tjeeeena! Idag har det varit reflektionsdag vilket har varit väldigt skönt. Jag har suttit ute på altanen och förberett min NO redovisning. Det har varit galet bra väder, typ 24 grader och sol!

Jag spenderade även några timmar nere vid skolan. Jag och Daniel försökte komma på lite roliga idéer till avslutningskonserten. Vi fick fram några galet bra idéer. Alltifrån, sjunga-med-helium och disco. Haha, även om vi inte kör på just de förslagen så vare roligt i alla fall.

Nu ska jag snart byta om till fotbollskläder och cykla till träningen. Längtar faktiskt! Det är något konstigt som händer med mig just nu, jag har kommit in i någon slags vill-träna-varje-dag-period. Ajaaaa, nu får det vara slut snackat/skrivet..

amanda

jag paxar för att sjunga med helium! :)

2010-05-18 @ 19:36:47
BLOGG: http://blogg.veckorevyn.com/halonen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0