GIRLSWEEKEND

Tja! Allt bra eller? Jag mår så sjukt bra om man räknar bort att jag är en aning trött.. Blev inte så många timmars sömn inatt inte ;)

Igår spelade jag fotbollsmatch mot åkersberga och usch vad dåligt det gick i första halvlek. Som tur var, ryckte vi upp oss i andra och fick i alla fall in två bollar. Bättre än inga alls! Direkt efter matchen drog jag ut till drakudden på tjejövernattning. Vi åt god mat, pratade, bastade, spa'ade och badade hela natten lång. Ja, vi badade verkligen! Utomhus! Det var jätte mysigt i alla fall!

Nu måste jag börja piggna till lite. Snart är det nämligen dax att spela den andra fotbollsmatchen för denna helg. Idag står djurgården på andra sidan planhalvan. Önska oss lycka till!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0