den sista hemkunskapslektionen i mitt liv är avklarad!

Tjaaa! Idag började tema-kören! Wieeeeehooo på det. Jag var nästan över-taggad innan det började men nu har det lagt sig lite granna. Jag ska få köra celebration vilket jag tror kommer bli galet skoj. Inte slut än! Jag ska även vara med och spela gitarr/sjunga stämma i låten what if. Även det blir nog riktigt ruligt.

Idag har det även varit träning. Det gick väl hyffsat bra förutom att alla blev väldigt oseriösa på sista övningen, men även sånna träningar måste man/vi få ha! På onsdag är det match mot hammarby. Då ska vi vara TAGGADE!!! Vi ska och måste vinna!

Resten av kvällen har spenderats med telefonen vid örat samtidigt som jag försökt plugga. Njaa, att plugga gick väl inte så värst bra. En trevlig stund med en trevlig person hade jag ändå! Nu ska jag ta och hoppa i säng. Jag sova!


GODNATT! xx

Carro

Hallådär! Måste bara säga att du är GALET lik Mandy Moore i filmen "A walk to remember". Du kanske har hört det från fler! menmen :D

2010-06-07 @ 23:02:52
BLOGG: http://carruuo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0