:D

Tjaaaa! Nu har jag precis käkat lite lax och potatis/hallonpaj med vanlijsås! Sweet. I alla fall, den här dagen har faktiskt varit ganska grym. Första lektionen hade jag spanska muntligt prov och jag var helt galet nervös. Som tur var, så gick det bra ändå! MVG på den där skiiiten! Wiiihoooo. Senare under dagen hade vi bara en massa chilllektioner och vi avslutade dagen med att ha vår sista idrottslektion i viksjöskolan, ever. Vi sprang OK-varvet och även om nästan ingen i vår klass behövde köra fullt ut idag, så slog nästan alla rekord! Bland annat jag. Det kändes jätte roligt/skönt. Jag slog tiden med hela 44 sekunder, kom nämligen in på 15.46!

Aja, nu ska jag bege mig in mot staden. Ikväll blire som sagt, cowboy fest!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0