Hemma bra och borta bäst!

I natt kom jag hem från underbara Kittelfjäll. Jag och mina vänner har haft en riktigt grym vecka där uppe bland bergen. Jag ryser faktiskt när jag tänker på hur det ser ut, hur friskt det luktar och hur kul vi har haft det i Kittelfjäll.

Igår satt vi på en buss hela långa dagen. Verkligen hela långa dagen! Det tar nämligen 12-14 timmar att åka mellan sthlm och kittelfjäll. Bussresan var ganska lång och seg men vi underhöll oss med film, godis, gitarrer, mat, ebos beatbox skills, spel och allmänt snack. Så det var ändå ganska nice.

I fall att någon skulle ha läst/hört om bussolyckan igår, så kan jag berätta att inte satt på den bussen. Vi var nämligen utspridda på olika bussar och det var buss nummer sju som körde av vägen (jag satt på buss nummer fem). Som tur var skadades ingen allvarligt, förutom att alla blev väldigt chockade.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0