Tjocktmedsnö!

Hej mina vänner! En till dag här uppe bland bergen har passerat. Mycketmycketmycket bättre skidåkning idag eftersom det var sol. Det hade också snöat under natten vilket resulterade i att det var ungefär en meter extra nysnö. Sjukt nice! Nu känner man verkligen i benen att musklerna har fått jobba. Det krävs nämligen väldigt mycket kraft att orka trycka på i snön och kunna svänga. Idag tror jag också att jag gjorde det bästa åket i hela mitt liv! Jag och några coola flickor bestämde oss för att köra hela storgrova det snabbaste vi kunde och utan att stanna!!!! Det var helt sjukt amazing! Extra grym var den idag, med tanke på snön. Och mamma, du behöver inte bli orolig nu när du läser det här. Visst, jag ska inte säga att jag kör sakta för det är lögn. Jag kör kontrollerat, i alla fall för det mesta :P Nu är det nog dax att tänka på refrängen, jag vill nämligen vara ute i backen tidigt imorgon! Puss

Anonym

Emelie och Pappa hälsar ifrån Sälen :D

2010-03-02 @ 20:26:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0