La Bomba

God morgon mina vänner! Att få vakna upp i sin egen säng, i sitt eget rum var faktiskt väldigt skönt. När jag vaknade tog jag snabbt på mig träningskläderna och sprang ut på en liten runda. Jag har verkligen varit träningssugen de senaste dagarna, så det var en liten lättnad när jag väl var ute. Tyvärr blev det inte mer än ett ok-varv, måste nämligen ta det lite lugnt. Jag är inte helt frisk än :(

Nu har jag i alla fall ätit en god frukost, städat på mitt rum och fixat lite med all tvätt. Jag har även laddat in massa konstig musik på spotify som vi lyssnade på i Cypern. Så nu ska fortsätta lyssna, sjunga och dansa i mitt rum!! Byeee dudeeees.
Slänger även in en liten bild, där ni får beskåda mina ringar som jag köpte nere på den fina ön för endast några euro!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0