PÅ ÄVENTYR MED ELLEN

Aaah, blir galen på Sveriges väder! Jag och Ellen hade planerat en mysig picknick vid vattnet, med sol, bad och allmänt mys. Vår lilla picknick började jätte bra och var hur mysig som helst. Vi badade, solade, åt jordgubbar och lyssnade på musik. Men sen, ja sen vare slut på det roliga. Värsta åskmolnet kom och det började spö regna och åska. Jag och Ellen (mitt ute i skogen, långtlångt hemifrån) fick panik och försökte söka skydd vid ett vindskydd. Det gick inte bra! Det första vindskyddet vi hittade var fyllt med kineser (?) och i det andra vindskyddet var det värsta getingboet. Vid det här laget, var vi redan genomblöta, så det var bara att börja cykla hemåt...

ellen

grymt kul var det! men angående bilderna så bjuder jag på dem ;)

2010-06-30 @ 22:44:39
BLOGG: http://ellenlindholm.blogg.se/
Elin

GREAT! Det tycker jag du ska, väldigt fina! :D

2010-06-30 @ 23:17:09
BLOGG: http://elinmagdalena.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0