nu måste det bli fokus på det positiva

Hallådär! För bara en liten stund sedan släppte huvudvärken jag haft de senaste timmarna. Jag tror huvudvärken berodde på allt som var igår, att vi grät så mycket. Nu är den i alla fall borta, vilket är väldigt bra! Idag har jag bland annat spelat match mot stocksund. Resultatet blev 2-2, med andra ord helt okej. Vi kämpade på bra.

Påtal om något annat som känns bra är att jag gick ut högstadiet med 310 poäng. *Bra Elin, forstätt tänka positivt. Inte bli ledsen igen!*  Jag är i alla fall grymt nöjd med mina betyg. Så det känns ju faktiskt också skönt.

Och svaret till dig som undrade: Jag ska läsa Natur-Natur på Nt-gymnasiet.

Johanna

Naajs betyg, grattis! Och bra att du valde natur, bästa programmet!! :D <3

2010-06-13 @ 23:53:40
BLOGG: http://joyinlife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0