gårdagen

Det var en tuff dag igår. Mer jobbig än rolig, tyvärr. Såklart var det roligt att få sjunga för skolan men tanken på att det var sista gången, verkligen sista gången i våra liv, gjorde ont. Det var riktigt hemskt att säga hejdå till Daniel sista gången. Galet hemskt!

Mina tårar är typ slut och det är nog ett tecken på att jag måste försöka fokusera på det positiva.
+ Jag fick sjunga med Daniel, det sista jag gjorde i Viksjöskolan.
+ Det är sommarlov!
+ Jag har fotbollsmatch idag, vilket är väldigt bra. Tankarna kommer på annat.
+ Jag ska umgås med min vän jocke ikväll!
+ Snart ska jag till örebrocupen, cypern, göteborg mm.
+ Det kan faktiskt bli roligt med en nystart i höst. Behöver ju inte vara negativt. NT-gymnasiet here I come!

Anonym

Vilken linje ska du gå? :)

2010-06-12 @ 13:03:30
amanda

Du är så bäst Elin! :) Kommer sakna att ha dig i samma klass. <3



PS. Ha det så grymt med din kära ikväll :)

2010-06-12 @ 15:54:10
BLOGG: http://halonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0