gäääääääääääästinlägg

shenare shenare Elins läsare, allt bra älläh? Jag och Elin sitter på hotellrummet med en varsin iPod i handen och nördar olika spel. Just nu sitter Elin och nördar DoodleJump (hon försöker ta sitt rekord som är typ nittiosextusen någonting) HAHA, hon är en söt liten nörd! :) Som Elin sa vann vi första matchen mot Lillån med 3-1. Ett mål gjorde jag, väldigt snyggt. HAHA, jag skojar bara. Visst gjorde jag ett mål men kan inte kalla det snyggt ;) Om en kvart ska vi träffas på bottenvåningen och därifrån ska vi gå till nästa match. Vi ska möta ett lag från Örebro klockan sju. Så jag förväntar mig att ni sitter och håller tummarna! Nej nu ska jag säga till Elin att sluta spela.. Mer inlägg av mig den här helgen kommer ni allt se... ciao, ellen (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0