en till dag på Cypern

En fråga jag ställt mig många gånger under dagen är, om det är varmt här eller om det bara är jag som är het?. Svaret är nog tyvärr att det är varmt här ;) hahah... Aja, slut på det onödiga babblet. Nu ligger jag vid poolen ( jag har internet connection här) och solar lite... Fast det kom typ ett moln nu :o imorgon ska i alla fall vi ut på havet. Vi ska ut och dyka/snorkla, kolla på famagusta (en övergiven spökstad), bada i några grottor och åka till en öde strand :) det blir säkert kul! När vi var här för två år sedan, besökte vi capo greco som är en blå lagun. Det var underbart! Vi ska dit igen imorgon!!!! Jag är jätte glad att vi ska dit igen :) aja, nu ska jag gå och köpa glass! xxxx

sandra

bara så du vet så blir jag grymt avundsjuk :)

2010-06-25 @ 16:15:01
BLOGG: http://sandrakimberly.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0