en massa text.

Tja! De senaste timmarna har varit ganska så bra faktiskt. För det första vann vi matchen igår med 4-3. Även fast vi inte spelade så jätte bra fotboll så fick vi ju in bollen i målet, vilket är det som fotboll går ut på :P. Jag satte 3-2 målet i krysset, det var väldigt skönt ska jag säga er. Efter matchen fick jag besök av en trevlig människa. Han och jag snackade/skrattade bort timmarna och vips så var klockan mycket. Jag somnade lite försent igår och var tvungen att gå upp lite för tidigt idag. Inte bra, haha! Vid halv nio imorse började vi repa till konserterna på fredag. Det går faktiskt ganska bra förutom att jag är lite rädd för att tappa rösten. Så jag måste försöka spara på krutet till på fredag, vi får se hur det går... Nu ska jag fortsätta leva. Goodbye!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0