De närmaste dagarna

Tjeeeeena! Det är fullt upp här hemma. Jag försöker att packa till örebro och cypern. Imorgon drar ju nämligen jag och mitt fotbollslag till örebrocupen för att vinna alltihopa! På söndag kommer vi hem, förhoppningsvis med en guldmedalj runt halsen, då blire att snabbt packa upp allting för att sedan packa en ny väska. Tidigt på måndag morgon ska jag flyga till cypern med min familj.

Bloggen kommer att uppdateras trots att jag inte är hemma. Bra va? I örebro kommer vi nämligen bo på hotell (istället för att sova på madrasser i en skola) och där finns det internet. Wiiho!
Nu måste jag fortsätta packa eftersom jag inte hinner göra det ikväll. Då ska jag nämligen vara social med min vän Jocke :D
xxxxxxxxx
Örebrocupen-tshirten! Den fick jag 2007 när vi var där med Viksjö. Spegelvänd, but i don't care!

amanda

OHHHHHHHHH JOCKE, igen! Jag superduper gillar't. Vi ses snart. Puss! :)

2010-06-17 @ 08:13:18
BLOGG: http://halonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0