WEDNESDAY

...Och så sitter man här, framför datorn. Ganska nice faktiskt! Det har varit en väldigt rolig dag som kommer sitta kvar i mitt minne länge. För jag menar, hur många gånger i mitt liv har jag blivit proffsfotograferad, pratat i radiostudio och blivit filmad i en studio? Det har varit riktigt kul i alla fall! (För er som inte vet ska jag vara med i en musiktävling nu i vår, därför skulle man bli fotad, filmad och intervjuad).

Shit, vad kul det var att bli filmad. Inte för att jag tror att själva filmen/snutten blev så bra men det var så sjukt kul runt omkring. Människorna som filmade var supersköna.. Jag, Line & filmkillen (jag har glömt hans namn, tabbe!) skrattade så sjukt mycket under/mellan tagningarna, så vi kommer nog se helt röda ut i ansiktet.. Inte bra, inte bra. Aja, ett gott skratt förlänger livet, eller hur man brukar säga :)

Nu är det verkligen dax för mig att släppa tankarna på musik, jag har annat att göra! Vi hörs :D

Sandra

Låter skitkul :D

2010-01-13 @ 19:12:53
BLOGG: http://sandrakristiansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0