någragrejerbara

Har ni som jag lagt märke till att istiden typ har kommit och hälsat på oss? Det är i alla fall sjukt kallt ute! Och jag ska ta och erkänna att jag inte gillar det. För mig kan det gärna bli några grader varmare, snälla. I alla fall så att man kan röra sig utomhus i leggins. Ja, för att jag gillar att ha på mig leggins.

Snart, riktigt snart börjar skolan. På fredag är det nämligen dax att knalla till skolan. Då börjar jag den sista terminen i grundskolan. Livet går fort. Förresten tycker jag att det är väldigt onödigt att vi ska gå till skolan en dag för att sedan ha helg. Där tycker jag faktiskt att lärarna hade kunnat vara lite bussiga och låta oss få börja på måndag. Vilket hade betytt att vi hade fått tre dagars mer ledighet, men icke sa nicke. Det är bara att vara positiv :)

Ikväll måstemåstemåste jag hoppa i säng tidigare än vad jag gjort alla de andra kvällarna detta lov. Nu är det nämligen dax för Elin att vända tillbaka på dygnet! BYE

Sandra

ja tiden går riktigt fort :o

2010-01-06 @ 15:45:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0