abottleofinvisibleink

Hmm, vad ska man skriva här då? Helt ärligt, så vet jag inte riktigt... Det är så mycket som svävar i mitt huvud. Med andra ord har jag ganska mycket att tänka på. Det var i alla fall en ganska lång dag i skolan idag, jag gick nämligen därifrån vid halv sex. Jag, Becca och Line har repat till vår lilla spelning.. Och det går framåt! Vi börjar få lite koll på ett par låtar och nu behöver jag plugga lite texter.

När vi fortfarande är inne på ämnet musik har jag mer att berätta. Vi hade vår första riktiga musiklektion idag. GILLAR! Jag ser fram emot att få börja spela i banden! Vet ni förresten vad som händer imorgon? (ja, det är mer musik). Då är det nämligen dax för mig och Line att bege oss mot hässelby för att bli intervjuade och fotade inför BästIVäst tävlingen. Så ja, vi får se hur det går....


SKOLAN ÄR KUL!

Jennifer

oj oj, snygging där!

2010-01-13 @ 15:52:52
BLOGG: http://jenniferbjork.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0