RealMusic

Jag har upplevt den coolaste lektionen i mitt liv. En väldigt speciell musiklektion. Jag och Line fick hjälp av Daniel (vår musiklärare) när vi skulle repa vårt bidrag till bäst i väst. Vi skulle öva på att förmedla en känsla. Det var helt otroligt! Jag var alldeles till mig när lektionen var över. Jag nästan darrade. Och om jag säger såhär, jag hade grymt svårt att koncentrera mig på fotbollsträningen efter. Jag hade nämligen lite annat att tänka på...   
...
Ni förstår säkert inte alls vad jag menar.. Jag tror nämligen inte jag kan/vill skriva allt här. Det skulle bli alldeles för svårt att förklara..
...
När jag ändå är inne på bäst i väst kan jag ju ta och berätta att det sitter affischer på mig och Line över hela skolan. Haha! Menmen, det är bara att gilla läget.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0