Make Up

Idag har jag varit på Make Up Store's sminkkurs. Det var väldigt roligt och jag kände att jag lärde mig en massa bra saker. Jag föredrar att inte sminka mig så extremt, därför gick vi igenom lite enklare sminkningar som passar bra till vardags. I samband med detta har jag också förnyat nästan hela mitt smink sortiment, skaffat riktiga penslar och borstar! Känns jättebra faktiskt!

Magdalena

Åhhh jag skulle verkligen behöva gå på sminkkurs...

Nu när du kan kanske du kan ha kurs me mej? ;)

Kram o gott slut o gott nytt år! =)

2010-12-30 @ 22:29:24
Elin

Det var verkligen jättekul! Du borde testa på :) Hahaha, självklart kan jag det Magdalena, efter lite övning bara.. Kram på dig också! Gott nytt år :)

2010-12-30 @ 23:01:37
BLOGG: http://elinmagdalena.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0