Året som gått - 2010

Jag tänkte att jag kör en liten resumé av året som gått. Alltid kul att titta tillbaka lite!
 
Januari - Jag började den sista terminen i högstadiet och fyllde sexton år. Började även spela fotboll med FC Järfälla! På helger försökte jag njuta och ha roligt med mina vänner. Det här är en bild från en film och spelkväll hos Jonathan!
 
Februari - Det var ganska mycket i skolan, även nationella prov. Funderade mycket över gymnasievalet. Jag längtade till sportlovet då det bar av till Kittelfjäll för tredje året i rad. Det var en riktigt grym resa!
 
Mars - Skola, musik & träningar under vardagarna. Hann inte med något annat. På helgerna försökte jag njuta, dvs inte plugga och umgås med vänner.
 
April - Man förstod på riktigt att vi snart skulle sluta nian. Jag försökte njuta så mycket jag kunde av tiden som var kvar. Många extra timmar under eftermiddagarna spenderades i skolan. Vi repade, hade musikdata, fotade och planerade inför allt som skulle komma. Vi fixade en grymt snygg t-shirt! Jag spelade även mycket fotboll under denna period. Skoj!
Maj - Vi hade en riktigt grym bal! Det var verkligen kul att få se alla så vackra och fina. Mina fina tjejer i nuvarande Baylake Vocals och jag spelade på balen. Det var en riktig ära! Vi hade även elevkonsert och vi körde Africa. GRYMT ROLIGT!
 
Juni - Nu var det sommar. Vi skulle sluta nian och få sommarlov. I skolan var det mycket musik under de sista dagarna. På sommaravslutningen sjöng jag Celebration inför hela skolan. Under den sista kvällsföreställningen, på extranumret stod jag längst fram med Daniel och sjöng - gråtandes. Det var en väldigt speciell känsla. Aldrig känt något liknande. Det var såååå jobbigt och sorgligt men samtidigt så fint och bra. Jag fick ett grymt bra slut i Viksjöskolan. Sommarlovet satte fart. Jag drog till Örebro med bästa fotbollstjejerna och fick brons! Jag åkte även till Cypern med min familj.
Juli - Var mitt uppe i ett grymt sommarlov. De var inte många nätter under Juli som jag sov i min egen säng. Vi åkte till hampe och lärde känna en massa trevligt folk där. Jag spenderade många dagar på västkusten, i Göteborg. Min syster spelade Gothia Cup, jag och familjen följde med. Gick med en massa fina människor på Liseberg. Jag älskade även att vara i Göteborgs skärgård. Denna månad var grym! Vi var spontana, speciellt en kväll! Vi var i stan, badade i poolen och somnade på studsmattan. 
 
Augusti - Sensommar och det blev några riktigt fina dagar då också! Jag började gymnasiet! Hade långa sovmornar då jag hade tid att fota outfits! Köpte även en grafräknare till skolan och jag ville vara pluggis. (Btw, ska snart ta reda på hur man fixar snake på dem).
September - Gick i skolan, spelade fotboll, pluggade och allt det där.. 
 
Oktober - Ingen höjdare direkt. Jag låg sjuk i körtelfeber hela månaden. Hade svårt att äta och andas. Låg på akuten. Missade femton skoldagar. Spillde saft och förstörde datorn osv... Ska jag fortsätta?
November - Sakta men säkert var jag back on track. Började gå till skolan igen. Kände mig väldigt uppbokad under denna månad. All tid var värdefull! Jag tränade, repade, umgicks och pluggade. Satt uppe alldeles för många sena nätter för att hinna med skolan. Min nya macbook anlände även. Såhär kunde det se ut ibland: mys och plugg framför datorn!
December - En bra månad! Gjorde roliga saker med fina vänner. Var bland annat och såg Duty Manifesto! Vi fick jullov och det blev julafton. Mys! 
RSS 2.0