YOU ARE A WISH

Snacka om att jag har haft en bra dag. Först knallade jag och Bella runt i stan och shoppade några snygga plagg. Vi tog en mysig fika och pratade. Efter att vi myst färdigt på cafeét fortsatte vi myset några kvarter bort, på rigoletto. På bioduken framför oss visades Inception. Helt ärligt vet jag inte riktigt vad jag ska säga om filmen. För det första, den var GALET bra men samtidigt väldigt konstig. Man blev nästan snurrig för att det hände så mycket saker i filmen. Efter bion tryckte vi i oss lite mat och jag kan säga er att samtalsämnet var handlingen i Inception. Det kändes liksom som om man behövde diskutera filmen lite, för att de sista bitarna skulle falla på plats. Haha. Sen drog vi i alla fall vidare till kungsan för att få se Musikkollektivet spela live. Där träffade vi på massa fina flickor som jag inte sett på länge, trevligt! Grabbarna i bandet var i alla fall sjukt bra. Otroligt bra. Aaaah, vill se dem igen!!!! Vill stå och sjunga/dansa/skrika framför deras spelning igen! För tillfället känner jag mig som deras största fan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0