TODAY

En fullspäckad första april. Jag har gjort olika saker hela dagen. Vi hade tre lektioner i förmiddags, NO, Idrott och SO. Vi slapp nämligen de två sista lektionerna eftersom det är skärtorsdag. Super bra faktiskt! 
 
När lektionerna var slut stannade jag, Line, Malin, Felix och Sandra kvar i skolan för att fota lite med Daniel. Vi försöker ju som jag berättat tidigare, skaffa fram ett tryck som ska sitta på en t-shirt. Det gick sjukt bra idag! Daniel hade fixat en inställning som passade perfekt! Därför stod vi på scenen och lekte coola rockstars samtidigt som vi blev fotade. Efteråt fick vi se bilderna och jag tycker resultatet blev sjukt grymt. T-shirten kommer nog bli skit snygg!
  
När klockan närmade sig fyra befann jag mig på järfällavallen. Jag var jätte taggad på att få spela match men tyvärr så blev det ingen match. Våra motståndare dök inte upp. Lite surt faktiskt. Istället blev det en väldigt flummig träning som jag egentligen inte fick ut så mycket utav. Joo förresten, jag blev väldigt yr i mitt huvud. Kanske för att jag och ett gäng andra flickor gjorde kullibyttor över hela kortsidan. Förstår ni nu, hur seriös vår träning var? 
 
Efter en riktigt god middag stack jag och Amanda tillbaka till fotbollsplanen. Vi ville kika på grabbarna som skulle möta Hässelby. Vid planen träffade vi ett gäng andra flickor vilket var ganska trevligt. Tyvärr drog vi hem innan matchen var slut, det var lite för kallt! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0