STRESS

Huuuuuh, vilken dag! Har precis andats ut för första gången, sedan tidigt imorse. Har varit igång hela långa dagen och nu menar jag det verkligen. Vi hade det sista delprovet i matte tidigare idag och det gick bra om man bortser från ett väldigt onödigt slarvfel som irriterar mig...  Vi har också övat lite bugg och foxtrot till balen. *Längtar*

Efter skolan stannade jag och musikflickorna kvar i skolan för att öva det sista till gig'et på lördag. Det gick bra och jag hoppas verkligen att alla får tillbaka sina röster, så att vi kan ge gärnet på lördag.

Med gitarren på ryggen och en cykelkorg fylld med idrottskläder/skolböcker, cyklade jag efter repandet stressandes hem för att hinna till träningen. Träningen gick bra fast det var lite blött och kallt.

Tro mig, dagen var inte slut efter träningen. Jag fick skynda mig när jag duschade för att jag skulle hinna till kista galleria innan de stängde. Jag behövde köpa en bikini till livräddningslektionen imorgon. Huuuuh... nu har jag äntligen hunnit ta några andetag och ska snart joina sängen. xxxxxxxxx

Emelie:)

Det måste varit en rolig dag också<33

2010-04-23 @ 19:42:27
BLOGG: http://emele.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0