ohyeah

Hellooo! Idag är det fredag vilket känns väldigt otroligt super bra. Idag hade vi matte nationella B1 och B2. Det känns skönt att ha det gjort, men jag ångrar lite granna att jag inte läste igenom B1'an eftersom jag faktiskt hade hunnit det. B2'an kändes inte så svår som jag hade trott. Nästa vecka ska jag ha matte nationella muntligt och matte nationella delprov C. Scaary, men det är ju bara att göra sitt bästa.

Snart ska jag springa upp på rummet och fixa till mig lite inför kvällen. Jag ska nämligen till Inside Out och träffa en massa härliga människor. Det ska bli väldigt kul eftersom jag inte träffat så många utav dem på ett tag. Somsagt, nu måste jag ta och röra på fläsket så att jag hinner med bussen. xx




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0