ingen klänning

Tjena! Jag tog en ganska lång sovmorgon idag eftersom jag var så sjukt trött efter gårdagen. Igår var jag borta hela långa dagen. På morgon var jag i åkersberga och såg min syster spela kvartsfinal i innebandy. Efter matchen begav jag mig in mot stan för att möta Olivia. Hon skulle hjälpa mig att leta efter en balklänning. Vi gick runt i timmar utan att ha hittat klänningen med stort K. Vid klockan tio var jag hemma och då hade jag gått i affärer från tolv på dagen!

Johanna

ett tips angående balklänning: det finns en liten goth-affär på Drottninggatan som heter Rio (ligger 30 meter från Sergels torg i riktning mot gamla stan) där de faktiskt har en del söta klänningar :)

Kramkalas!

2010-04-15 @ 21:27:10
BLOGG: http://joyinlife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0