enganskavanligtisdag

Tjeeena! Allt bra? Jag mår toppen efter en riktigt rolig tisdag. Sammanlagt har jag nog haft musik i fem timmar idag ;) Jag var hemma klockan sju och då hade jag haft musikdata i ungefär fyra timmar. Först övade vi på att konvertera kareoke matrial till garageband och bara lägga på lite sång. Efter det spelade jag, Daniel och Line in I'm yours, i en alldeles för hög tonart om jag hade fått bestämma. Jag hade dock ingenting att säga till om och fick därför pipa runt bland de höga tonerna. Vi la på lite stämmor och resultatet blev hyffsat bra :)

Efter skolan hängde jag på mina föräldrar till fotbollsplanen. Vi kollade på min kärakära syster som spelade sin första sankta match för denna säsong. De vann med 8-0. De var så dulktigaaaaa! xx




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0