weareamericanpeople

Jag och Jennifer nördar oss framför msn, det är pretty roande faktist.. Förresten går tiden riktigt fort just nu. Det känns som om vi hade sommarlov alldeles nyss. Snart är det liksom höstlov, skönt. Dagarna bara rullar förbi. Nästan lite läskigt.

Matteprovet är nu avklarat, det gick ganska bra. Tror jag, hoppas jag. Hehe. Nu står reflektionsdag på schemat, imorgon närmare bestämt. Med reflektionsdag menas, att man får vara hemma från skolan och jobba. Jag ska starta med ett SO arbete, jobba lite NO och springa coopers test... En andledning till att jag älskar min skola, är alla reflektionsdagar... Härliga dagar... Later!

Haha, usch vilket otroligt meningslöst inlägg, hoppas ni inte dog av uttråkning.

Jennifer

jag lever! :D har du inte sprungit coopers än? :o

2009-09-30 @ 09:16:23
BLOGG: http://jenniferbjork.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0