LEVEL

Yooo människor, kvällen har varit extremt avslappnande, med dö-tid framför datorn & tv'n. Sådant man behöver ibland. Jag har även hunnit larva mig med min kära syster. Vi har sjungit och tagit massa fula kort. Hon är bäst, allra bäst faktist. Jag har tur som har en sådan otroligt snäll, söt, omtänksam (och allt annat sjukt bra) lilla syster. Ni bör vara riktigt avundsjuka. Nu ska jag ta och sova min skönhetssömn, så att jag vaknar upp pigg och glá imorgon.. Goodnight dudes!

ps. nu har även jag bloglovin.

jacquelin

låter som ni står varandra nära, härligt!:')

bra med bloglovin ju!

kram

2009-09-16 @ 06:35:09
BLOGG: http://fontaana.blogg.se/
Anonym

bra blogg:) kika in på den här också¨:D

helaskvallret.blogg.se

2009-09-16 @ 17:19:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0