Jag har inte blivit kidnappad.


En stor del av dagen har spenderats i stinsen, med Helena. Jätte mysigt! Vi käkade sjukt mycket wok, shoppade och jag fick hem allt från fjädrar till tröjor. Hehe. Nu får jag hoppas att Helena har återhämtat sig från missförståndet imorse, hon åkte nämligen med en buss, en timme för tidigt. Hon fick alltså sitta vid en kall busshållsplats och vänta på mig i drygt en timme. Den stackarn...

Det sjuka med Helenas-en-timme-för-tidigt-med-bussen-historia var att jag tabbade mig också alldeles nyss. Jag trodde att klockan var 17.30 (men den var 16.30) och vår fotbollsträning börjar 18.00. Därför gick jag ut, satte mig och väntade på att Helena skulle komma (vi skulle mötas 17.40). När hon aldrig kom, kollade jag på klockan en extra gång. Och ja, vad visar den?!?! 16.55... Så det var bara att vända och gå in igen. Hehe, jag är nästan lika klantig som Helena...




Anonym

Vacker blogg vad gör du då?:)<3

2009-09-23 @ 16:20:34
BLOGG: http://merissa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0