+++you are not able to answer that question+++

Hej vänner! Det var ett tag sen sist men bättre sent än aldrig, eller hur?:) Jag har nämligen varit i Västerås för att heja på min älskade fotbollssyster. För dom gick det bra, eller helt okej i alla fall. De kom trea i A-slutspelet, fast jag tycker att de skulle varit i final. Ibland är fotboll orättvist...

I Västerås har det varit en festival, jätte kul! Människor är ute i city dygnet runt och har kul! Det säljs allt från mat till kläder... Live musik spelas (både kända och okända musiker) och det känns som en folkfest!  Jag käkade middag klockan 00.30, haha :P Jag tycker att vi skulle ha något liknade i stockholm också, i alla fall om det är varmt väder!

Nu ska jag nog krypa till sängs, eftersom det inte blev mycket sömn förra natten...

goodnight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0