- I keep believing

Just nu pumpas Little Voice ut ur mina högtalare, härligt. I love spotify! Den människan som kom på den fina uppfinningen är värd många kramar. För mig gör det faktist inte någonting att det kommer reklam, var åttånde låt typ. Det är ju endå värre på radio...

I dag har det varit en helt underbar sommar dag, med sol. Enligt tv4 vädret ska det hålla i sig också, ennu mera najs :) Jag måste nog börja jobba lite på min bränna, jag känner mig som ett spöke och det är typ slutet av juni... Inom de närmaste dagarna ska jag verkligen sola. Jag vill/ska bli pepparkaka, haha...

Snart ska jag nog sova, jag måste börja vända tillbaka på dygnet.

kiss

Sandra

Spotify är bäst :D

2009-06-22 @ 11:00:49
BLOGG: http://sandrakristiansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0